Jag känner mig ledsen / Lättläst

Jag känner mig ledsen / Lättläst

Om bogen

En bok på lätt svenska från LL-förlaget.

Alla människor blir ledsna ibland. I den här boken berättar Olle och Rebecka om hur det känns att vara ledsen.

- När jag blir ledsen gör det först ont i bröstet. Sedan sprider sig det onda i hela kroppen, säger Olle.

Är du som läser ofta ledsen? Vad gör dig ledsen? Och vad gör dig glad?

Helene Lumholdt är journalist och författare inom vård, pedagogik och psykologi. Martin Nauclér är fotograf och har tidigare gjort boken Två roller och ett bröllop.