Jag och du / Lättläst (arabiska)

Jag och du / Lättläst (arabiska)

Beschrijving van het boek

Hur flörtar man sjyst? Hur blir man ihop? Vad är mens?

I den här boken ställer ungdomar frågor och berättar själva om sina liv. Här kan du läsa om hur kroppen fungerar och om relationer. Boken är skriven särskilt för dig som är ny i Sverige.

Boken kommer ut i en svenskpråkig version och i en version på arabiska.

Inti Chavez Perez är sexualupplysare. Till den här boken har han intervjuat hundratals ungdomar, nyanlända, invandrare och in födda svenskar.